בניית אתרים – מי צריך אתר?
עולם האינטרנט כבר מזמן חדר אל חיינו והוא מלווה אותנו בכל מקום שאנו נמצאים. אם בעבר אנשים היו צריכים לחפש ידע ואנשי מקצוע בעיתונות ומגזינים, היום הכל מוגש ומונגש בקלות ומכל מקום. במידה ואתה בעל עסק בוודאי גם אתה רוצה להיות נגיש עבור לקוחותייך ואם עוד אין לך אתר זה הזמן לברר אודות בניית אתרים ולברר איזה אתר יכול לסייע לך להשיג את הלקוחות שלך בדרך הטובה ביותר.
תכנון אתר
חלק חשוב מאד בבניית אתרים הוא התכנון של האתר. למעשה מדובר בשלב הראשון בדרך לבנייה וחשוב מאד לא לדלג עליו. בשלב זה בעל העסק ובונה האתרים יענו על השאלות:
- מיהו קהל הלקוחות של העסק?
- מה מעניין את הלקוחות?
- מהי מידת מחויבותו של בעל העסק לאתר (כלומר האם הוא מתכנן לכתוב בלוג או מאמרים)?
- אלו מוצרים או שירותים מוכר העסק והאם יש לו צורך בחנות מקוונת.
- לאחר המענה על כל השאלות בונה האתרים יכול להתחיל לתכנן את המבנה הכללי של האתר ולאחר מכן לעבור לשלב הבנייה והעיצוב שלו.
מהו אתר רספונסיבי
היום רבים שומעים על המושג בניית אתר רספונסיבי וחשוב להבין על מה מדובר לפני שיוצאים לדרך. אתרים רספונסיבים אלו אתרים אשר מגיבים בצורה טובה לכל סוגי המסך. כיוון שהיום רוב הגולשים משתמשים במכשירים הניידים שלהם (סמאטפונים וטאבלטים) לצורך גלישה, חשוב לברר מראש האם בונה האתרים יכול להתאים את האתרים למכשירים הניידים או לא. הרעיון אשר עומד מאחורי בניית אתרים הוא לחבר בין העסק לבין לקוחותיו ועל כן חשוב מאד לחשוב על כל הפרטים שיכולים להוביל להשגת המשימה.
בניית אתרים וקידום אתרים – מה ההבדל?
במידה ואתה בעל עסק ואתה מחפש אחר מידע אודות בניית אתרים חשוב שתתכנן גם מהיכן יגיעו הלקוחות שלך. בעלי עסקים אשר חושבים שאם יבנו אתר מיד הטלפון יתחיל לצלצל חייבים לדעת קודם כל כיצד יבצע את קידום האתר וכיצד הגולשים יגיעו לאתר שלהם. הקידום יכול להתבצע בדרכים שונות וחשוב שבעל העסק יידע האם חשוב לו להשקיע בכך או לא עוד בטרם יפנה לבנות את האתר וישתף את הבונה מבעוד מועד.