כל בעל עסק יודע שעליו לשווק את עצמו על מנת שיגיעו אליו לקוחות והיום אחת הדרכים הטובות הבסיסיות לשיווק העסק היא יצירת נוכחות אינטרנטית. בעוד שלפני עידן האינטרנט העסקים היו צריכים לפרסם את עצמם בדפי זהב, בעיתונים ובמקומונים, היום יש לכל בעל עסק להיות בעל אתר מכובד משלו וכל שעליו לעשות כדי להשיג זאת הוא לברר אודות בניית אתרים לעסקים ולמצוא את החברה או האדם הטוב ביותר עבורם כדי להתחיל ליצור נוכחות אינטרנטית. על אף שברור שבניית אתר עבור העסק יכולה לסייע לעסק כמות נותני השירות עלולה לבלבל את בעלי העסקים ולגרום להם לוותר על כל העניין רק כי הם לא יודעים מי מקצועי ומי לא. על מנת להתחיל לסנן את נותני השירות בתחום חשוב לבדוק את הפרטים הבאים:
- תיק עבודות – כמעט כל מי שעוסק בבניית אתרים שמיועדים לעסקים מחזיק בתיק עבודות אשר יכול להעיד על סגנון העבודה שלו. התנאי הראשון לעבודה משותפת היא תיק עבודות שמרשים את בעל העסק.
- לקוחות מספרים – לאחר צפייה בתיק העבודות והתרשמות כללית ניתן להתקשר לעסקים אשר כבר בנו עם בונה האתרים ולשאול אותם האם היו מרוצים או לא מהחוויה.
- תקשורת מול אנשי המקצוע- הרושם הראשוני יכול להיות מאד משמעותי בכל הנוגע לבחירת בעלי מקצוע ולכן יש לפנות זמן לשיחת הטלפון כשרוצים לבחור מי יבצע את בניית האתר לעסק.
בניית אתרים לעסקים – מה חשוב לספר לבונה האתר?
בניית אתרים לעסקים היא לא עניין של מה בכך וחשוב להבין כי מדובר על הצגת העסק בצורה הטובה ביותר. על מנת שבונה האתר יבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר חשוב שבעל העסק יספר לו על לקוחותיו, על הייחוד שלו (למשל אם אתם מייבאים בגדי ילדים שהכתמים לא נדבקים אליהם חשוב שמידע זה יבוא לידי ביטוי באתר) וכמו כן חשוב להעביר את כל החומר השיווקי שלו על מנת שיהיה לו שימוש בהליך בניית האתר לעסק.
יש לכם אתר – מה עכשיו?
אם יש לכם אתר אינטרנט יכול להיות שכל שאתם זקוקים הוא להתחיל להכניס אליו מידע, אך אם האתר מיושן ואינו ניתן לצפייה במכשירים סלולריים, יכול להיות שכדאי לכם לברר שוב אודות בניית אתרים לעסקים ולבחון כיצד ניתן לחדש את האתר ולהפוך אותו לידידותי לכל הגולשים ומכל מקום.